Hold I

mindful MEDITATION Hold I


Her vil du sammen med en mindre gruppe andre nybegyndere lære at stoppe op, skabe plads til ro og nysgerrighed. Dernæst trænes evnen til at opleve sin bevidsthed, tanker, følelser og kropslige fornemmelser.


Træningen foregår i den over 100 år gamle renoverede staldbygning med fritlagte bjælker, charme og ild i pejsen.


PRAKTISK

  • Onsdags-, fredags- eller søndagshold:
    • Onsdage og fredage (8:30 - 9:15)
    • Søndag (10:00 - 10:45)
  • Sessioner: 4 stk. á 45 minutter
  • Deltagere: max 9 pr. hold
  • Sted: SMEDJEN - Lokale 2 (Stalden)
  • Forplejning: Økologisk Te, kaffe, snacks og isvand
  • 1:1 støtte: 20% rabat på 1:1 sessioner
  • Prioritetet deltagelse på Mindfulness Hold I og II


Pris: 495,- inkl. moms og forplejning


  • Kom og få en grundig introduktion til holdet samt læreren på vores gratis introduktionsaftener. 

FORMÅLET MED MINDFUL MEDITATION HOLD I


Der er mange veldokumenterede gevinster ved at lære at meditere. Indre ro, mere klarhed og større nærvær er nogle af de gavnlige effekter som mange oplever når de mediterer. MEN, for de fleste kan det at lære at meditere være en hård nød at knække. De fleste af os lever i en hektisk hverdag, hvor mange ender skal mødes, og det at sætte sig ned og "gøre ingenting" kan virke overvældende, når man først får sat sig på meditationspuden. DERFOR, har vi lavet et begynderhold, hvor indholdet er mere fokuseret på teknik, guidning og læring end den bagved liggende teori og psykologi.


Holdet er også for dig som deltager på Mindfulness Hold I, og som ønsker at supplere med yderligere fællestræning samt guidning.

MÅLGRUPPE


  • Nybegyndere som har lyst til at lære at meditere i et trygt og roligt miljø
  • Nysgerrige, som har lyst til at opleve mindfulnesstræning
  • Dig, som opgav at lære at meditere fordi det var for svært
  • Dig, som deltager på Mindfulness hold I
  • Dig, som ønsker mere teknik end "filosofi"

HVAD SKAL JEG


  • Kunne deltage alle gange.
  • Komme så du er klar når sessionen starter
  • Være iklædt behageligt og afslappet tøj
  • Have spist og drukket tilpas hjemmefra
  • Slukke mobilen helt
  • Hjemmearbejde ca. 15 -30 minutter hver dag.

HVAD FÅR JEG


  • 4 gruppesessioner
  • Hjælp til at komme godt og trygt igang med meditation
  • Fokus på læring og teknik
  • Guidning til hvordan du kan etablere en daglig praksis
  • Adgang til beskrivelser og guidede meditationer som du kan øve dig på derhjemme
  • Mulighed for 1:1 støtte